dilluns, 15 de juny del 2015

Sant Jordi



Hola nens i nenes al  passat dijous  va se  Sant Jordi . Tot el cicle mitjà  van  anar al parc de la Torrassa .Primer  va  esmorzar i em fet una  gincana  que podíem anar a on vulguéssim.
També avam anar a un concurs que es diu Memorial Alflonso Corral .Tot i  que  no  vaig guanyar  m`ho vagi passar molt bé. Després vaig anar al menjador. Hi havia fideua, peix i de postre  un  pastís de Sant Jordi.
A la tarda vam fer un cinema  jo vaig veure ‘’ Como entrenar tu dragon 2’’ i  vam anar a repàs . I vem  fe  jocs i ball i cançons.
Amb les meves amigues vaig jugar al parc i vaig anar amb la mare. Després del cole al parc vaig jugar, jocs i dibuixos... la meva mare em va comprar una rosa que tenia un osset i m’ho vaig passer molt bé i va ser el millor dia de la meva vida.

Àfrica 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada